Ahir vam cloure el cicle Lletres i Vins d’enguany. La música The Polar Soft ens va dur fins al tast de l’Auzells del celler Tomàs Cusiné conduït per L’Armand Cusiné. I entre glops i acords, traguets i melodies ens vam acomiadar fins a l’any vinent.


Ahir vam cloure el cicle Lletres i Vins d’enguany. La música The Polar Soft ens va dur fins al tast de l’Auzells del celler Tomàs Cusiné conduït per L’Armand Cusiné. I entre glops i acords, traguets i melodies ens vam acomiadar fins a l’any vinent.


Dijous vam tenir la lectura dramatitzada d’un còmic. Tres històries que formen part de Vinòmics. La presentació de les vinyetes en directe va ser a càrrec de la Roser Guasch. Tot plegat acompanyat d’un Geol del celler Tomàs Cusiné . Ens va fer les notes de tast l’Armand Cusiné.

Ahir al vespre iniciàvem Lletres i Vins 2024. El Josep Salvia ens va dur la seva biblioteca personal amb la selecció de còmics que li havien fet perdre la por amb aquest gènere i li havia permès estimar-lo i gaudir-lo. Tot ben acompanyats pel tast d’un Vilosell del qual en va ressaltar les seves excel·lències l’Armand Cusiné.


Ahir vam tenir alumnes dels instituts de Mollerussa a formar-se en narració de contes i històries per tal de convertir-se en rondallaires. Aprofitaran aquests coneixements per explicar contes per les escoles de primària dins del Servei Comunitari que han de realitzar en el curs d’enguany.

A la reunió del consell de lectura, vam tenir nous membres convidats. Alumnes de tots els centres amb un encàrrec molt especial que descobrirem al maig !

Ahir a la #biblioteva en Ton Solé i Esteve Mestre membres de Mascançà ens van presentar l’exposició i la miscel·lània d’Enric Arderiu i Valls. Col·legiadament, van fer un recorregut per la seva vida i obra.
Podeu visitar l’exposició a la #biblioteva fins al 15 de desembre.

Ahir de la mà d’Ocell de foc Ponent, vam tenir a l’Eric de la cooperativa obrint portes. Ens va parlar de la rehabilitació d’habitatges buits, i de la cerca de noves maneres, com la masoveria urbana per accedir a l’habitatge.

Aquest divendres a la #biblioteva vam gaudir d’una hora del conte en anglès dinamitzada per Kids&Us. Vam apropar-nos a Nadal en una història amb diferents personatges i cançons per la mainada.


El 100% de les contribucions que recullin d’aquest joc aniran íntegrament a l’ONG Centre Delàs.

A la#biblioteva dins de la Setmana de l’àlbum. Carregat amb un farcell d’àlbums i llibres, en Jaume Centelles va esvalotar els assistents amb la seva xerrada. Un llibre encén la imaginació. Llegint no estem sols i descobrim el nostre món, la nostra història i a nosaltres mateixos tot qüestionant-nos el llegit ,el món, història i a nosaltres mateixos.
