17/12/2019 // Infants

Cada any, el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya edita una Carta als Reis en català que té el distintiu de guardar un espai on els nens poden llistar els llibres que desitgen. Se'n distribueixen prop de 60.000 exemplars per totes les biblioteques públiques de Catalunya i es compta amb la col·laboració del Gremi d’Editors de Catalunya i el Gremi de Llibreters de Catalunya per fer-ne una difusió més àmplia.

Aquesta iniciativa es va gestar durant l'any 2013 i al gener del 2014 se'n va editar la primera, il·lustrada per Oriol Malet. Enguany la carta ha estat il·lustrada per Francesc Rovira.

Ja pots passar a buscar-la per la biblioteca o descarregar-la des d'aquí:

I recorda que el dia 18 vindran els patges a recollir-les a la biblioteca. Estigues alerta!