03/09/2019 // Infants // Joves

Són uns premis organitzats pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil que tenen com a objectiu aconseguir que el major nombre possible d’infants llegeixin els llibres seleccionats; es constitueixin com a Jurat dins de cada centre educatiu, llibreria o biblioteca; els presentin i defensin davant dels seus companys i, entre tots, anomenin el que consideren millor. D’aquesta manera es vol donar valor i veu a l’opinió dels infants com a lectors, estimular la seva formació literària i oferir-los l’opció de convertir-se en Jurat d’un premi que va més enllà del seu centre escolar, llibreria o biblioteca.

Els llibres proposats han estat seleccionats, d'entre tots els publicats des del maig de 2018 a l'abril de 2019, per una comissió d’experts en literatura per a infants i joves que n'ha escollit 3 per a cada grup d’edat .

Més informació: