24/09/2018 // Adults // General // Infants // Joves

Els usuaris de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya ja poden accedir de manera gratuïta a més de 2.000 documents audiovisuals del catàleg de la plataforma eFilm. Aquest catàleg inclou pel·lícules, curtmetratges, concerts i documentals distribuïts per Filmin.

Per accedir a aquests continguts digitals només cal disposar del carnet d’usuari d’una biblioteca del Sistema de Lectura Pública de Catalunya i identificar-se a la biblioteca digital eBiblioCat (http://ebiblio.cat).

Aquest nou servei permet la visualització en streaming de fins a vuit documents mensuals, límit que s’anirà incrementant progressivament amb les incorporacions de nous títols i llicències. El visionat es pot fer des d’ordinadors i dispositius mòbils mitjançant accés per web o aplicació (Android i iOS).