25/10/2018 // General

Els usuaris de les biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya ja podem accedir de manera gratuïta a un nou recurs d’aprenentatge de la llengua anglesa: Koalatext.

koalatext és un recurs en línia per aprendre la llengua anglesa, creat i desenvolupat per facilitar tant l’ensenyament com l’aprenentatge de l’anglès a professors i estudiants de diferents nivells escolars. Més de 500 unitats de comprensió lectora, àudios, vídeos i flashcards fan de koalatext un recurs pràctic que ha de permetre als mestres i als infants millorar el seu treball diari d'ensenyar i aprendre l'anglès. Tots els continguts estan classificats per camps semàntics diferents i nivells de dificultat graduats per tal que cada usuari trobi el seu nivell de treball personalitzat. Les unitats programades són fàcilment adaptables als diversos projectes i metodologies escolars i permeten que cada estudiant avanci al seu propi ritme.

Per accedir a aquests continguts digitals només cal disposar del carnet d’usuari d’una biblioteca del Sistema de Lectura Pública de Catalunya i identificar-se a la biblioteca digital eBiblioCat.