31/10/2018 // General // Joves

Des de fa molt de temps, els joves constitueixen un repte per a les biblioteques. Per aquest motiu, el Servei de Biblioteques publica la bibliografia #MónJove: recomanacions per a fer lectors adolescents que contempla els temes que interessen als lectors potencials i els interpel·len.

La tria consta de llibres de coneixements, novel·les, còmics i pel·lícules, dividits en grans camps temàtics i s’adreça als conductors de clubs de lectura i a professionals que treballen amb joves i que volen treballar temes d’interès dels adolescents.

La presentació és d’en Jaume Funes, gran entenedor del món juvenil i autor de nombroses obres per a pares que volen entendre l’adolescència i entendre’s amb els seus fills adolescents.