22/06/2018 // Joves // Propera activitat

Del 18 de juny al 26 d'octubre, el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura, la Universitat Oberta de Catalunya i el portal literari lletrA convoquen la 5a ediciò del concurs de bibliotràilers adreçat a joves d'entre 14 i 18 anys amb l'objectiu de dinamitzar i promoure la lectura, la cultura i les biblioteques.

Com edicions anteriors, els participants han de presentar un bibliotràiler (booktrailer) de l'obra literària que hagin seleccionat. A partir de la votació del jurat es lliuraran diferents premis als bibliotràilers més creatius.