16/04/2018 // Adults

Balla'm un llibre és una col·laboració entre l'APdC (Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya), l'Institut Català de les Empreses Culturals i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura. Presentem El cos fugit, de Sonia Fernández a partir de Pedra de tartera de Maria Barbal.

Fitxa artística
Creació i interpretació: Sonia Fernández Espai Escènic: Sergi Cerdan Espai sonor: Guillem Llotje Vestuari: Sergi Cerdan Veu: Aida Oset Música: Guillem Llotje, Yann Tiersen, Carles Belda i Sanjosex Durada: 20 minuts Públic: Per tots els públics