15/03/2019 // Infants // Joves

El 35è Saló del Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya, que se celebrarà a L’Amistat de Mollerussa de l’1 al 14 d’abril, tindrà l’aigua com a fil conductor. S’hi podran veure i tocar més de 5.000 libres a través de 7 exposicions i hi haurà una trentena d’activitats complementàries entre presentacions de llibres, sessions de contacontes i espectacles així com dues trobades professionals del sector de l’educació i de l’àmbit bibliotecari.

Descarrega't el programa 35è Saló Llibre Infantil i Juvenil de Catalunya